דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקשור מהו 

מאת    [ 02/03/2009 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2746 פעמים ]

אני נשאלת רבות מה זה תקשור, עם מי אני מתקשרת ואיך התקשור מגיע אליי. התשובה אינה מוחלטת אולם הפרשנות שלי שמדובר בקבלת מסרים מהיקום, במקרה שלי מישויות אור, שמיועדים להאיר על המתרחש בתת המודע של האדם הפונה אליי.

התיקשור עבורי הוא הכלי האפקטיבי ביותר והקצר ביותר לאיתור המכשולים שיש בחיינו ובייחוד למקור המכשולים שאנו עיוורים לגביהם.

ישנם 3 מישורים בחייו של כל אדם הראשון הוא המודע שכשמו כן הוא המתייחס למחשבות, רצונות, שאיפות, אמונות, מטרות שאנו מודעים להם, אנחנו סוללים את הדרך שלנו באמצעותם או לפחות מנסים לעשות כן.
השני עוסק בתת מודע כלומר תפיסות, אמונות ואחיזות שאנו אינם מודעים להם, לא יודעים על קיומם ובטח לא כיצד הם נוצרו אך הנ"ל כמו זרעים שנשתלו בגינה מצמיחים יבול, לעיתים טוב לעיתים רע, אך אנו עיוורים לשורש יבול זה ורק ניזונים מתוצרתו.
השלישי עוסק בסך ההתנסויות שהיו לנו ומה שאותן ההתנסויות יצרו בקירבנו לדוגמא אדם שנבגד בעבר יבוא לקשר הבא מלכתחילה עם התחושה כי הוא עתיד להיבגד.
בתיקשור ההתייחסות היא לתת המודע שמשליך על סך ההתנסויות ומכאן על המודע כלומר מטרת התקשור בהפיכת תת המודע לגלוי וברור.
הגיעה אליי מטופלת שהתלוננה על כך שהיא לא מצליחה למצוא זוגיות, במודע היא שאפה וייחלה למצוא את הזוגיות וחשה עצמה מתוסכלת מאי השגת המטרה. בתיקשור עלה כי היא אוחזת באמונה שדברים טובים סופם להילקח ממנה, ברגע שזיהינו משפט זה הבנו גם את השתלשלות אירועים מסויימים בחייה כמו לדוגמא הליכתה לאיבוד של שרשרת יהלום אהובה, חברה שאהבה בילדות ונאלצה להיפרד ממנה בשל מעבר דירה ועוד ועוד.
הזיהוי הזה של האמונה שישבה למטופלת בבסיס המחשבה הביאה לכך שידענו במה להתמקד ובכך חסכנו זמן רב של איתור הגורם לבעיה ויכולנו ישר לעבור לניקוי המשפט מהתודעה שלה, אין ספק שהיה זה רק השלב הראשון בעבודה ובהמשך נפתחנו לאמונות ואחיזות נוספות אולם השלב הזה קידם אותנו בצורה מופלאה.

הדגש האחרון שחשוב לי להאיר בקשר לעבודתי היא שאינני לעולם נכנסת לתחום ניבוי העתידות. אדם חייב להבין כי הרשות נתונה ודבר זה נכון בכל רגע ורגע. אולם ע"י שינוי מציאות החיים, באמצעות ניקוי האחיזות המעכבות והכנסת אחיזות נכונות יותר לחיינו, ממילא עתידנו ישתנה לטובה ונשיג את כל החלומות ששאפנו להגשים.
אביבית שימרלינג זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל: avivit318@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב